Fortsättning, Kärleksförhållanden

Då får jag börja med att säga,
Vad roligt att ni är med och läser och kommenterar, mera sånt!
Det är fantastiskt roligt att dela åsikter med varandra. Ännu roligare när det handlar som sådans som vi alla faktiskt  är en del av.


Postat av: tess

intressant blogg du har! bra läsning.
Och förhållanden är komplicerade.. älskar man någon riktigt mkt stannar man ju nästan alltid kvar oavsett hur dåligt förhållandet egentligen är..



Tack Tess. Jag tror att du har en poäng i om man älskar någon riktigt mycket så stannar man. Men jag undrar ändå, måste man inte alltid sätta sig själv i första prioritet? Om man själv mår bra, så mår förhållandet bättre.
Räcker det med att bara älska någon tillräckligt?
Men som sagt tror att du har en poäng. Många stannar, för att dom älskar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att man alltid borde tänka efter ifall det faktiskt är värt det. T.ex. de som blir slagna av sina pojkvänner har ju ofta svårt att lämna dom pga att dom älskar sina killar så mycket. Men, ja man borde alltid tänka efter. Vad har man att förlora liksom?



Sjukt bra blogg, det är liksom roligt att läsa och kommentera. För precis som du skrev man kan dela med sig av sina egna åsikter och så! :D

(oj världens längsta kommentar, sorry haha!)

2011-10-16 @ 21:20:03
URL: http://msara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0